آ
-
آذری، غلامرضا
بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
-
آقامحمدی، مهدی
راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-60]
ا
-
اکبریان، مصطفی
تبیین جامعه شناختی رابطه مسئولیت اجتماعی در ارتباطات سازمانی و میزان اثربخشی آن [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 211-239]
-
امیرزاده ملکی، احسان
جایگاه ترجمه در روابط فرهنگی ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 213-256]
-
امیریان، امین
علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
-
اولادیان، معصومه
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
-
ایران عقیده، علی
بررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 121-144]
ب
-
بابازاده مقدم، حامد
مقدمه ای بر نسل چهارم حقوق بشر؛ حمایت از کرامت انسانی در عصر ارتباطات [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 195-212]
-
بابازاده مقدم، حامد
مهارت عذرخواهی - ترجمه [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 201-216]
-
بابایی، بهروز
جایگاه ترجمه در روابط فرهنگی ایران و ترکیه [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 213-256]
پ
-
پاک طینت مهدی آبادی، داود
تدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
-
پورعلی، سعید
ضرورت توجه رسانهها به روزنامهنگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
ت
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
وضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
-
تربتی، سروناز
بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
-
تقی پور، فائزه
تدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
-
توانای نامی، مریم
سبک زندگی و مصرف رسانهای در سیستان و بلوچستان [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 79-104]
ح
-
حسینی، سید عبدالرضا
راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-60]
-
حیات بخش، حسین
نقش روزنامهنگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
-
حیدری فارسانی، فاطمه
علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
-
حیدری نصیر، سحر
وضعیت باور به دنیای عادلانه در میان کاربران اینترنت مورد مطالعه : دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهر تهران [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 175-194]
خ
-
خزایی کوهپر، میثم
مقایسه عملکرد شبکه خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه بیبیسی فارسی در واپسین دور مذاکرات هستهای وین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 37-68]
-
خلجی، مریم
نقش تبلیغات ماهوارهای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
د
-
دارابی، علی
مقایسه عملکرد شبکه خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه بیبیسی فارسی در واپسین دور مذاکرات هستهای وین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 37-68]
-
درزبان رستمی، حسن
تدوین مدل سواد رسانهای به منظور ارتقای سرمایه اجتماعی در شهر یزد [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 137-174]
ر
-
رزمجو، علی اکبر
مقایسه عملکرد شبکه خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه بیبیسی فارسی در واپسین دور مذاکرات هستهای وین [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 37-68]
-
رسولی، محمد رضا
چرخشهای روششناسی در پژوهشهای ارتباطی- رسانهای [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 171-192]
-
رضوی زاده، سیدنورالدین
بازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
-
رهبر، عباسعلی
نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
ز
-
زابلی زاده، اردشیر
نقش روزنامهنگاری آنلاین در توسعه مشارکت سیاسی مردم [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 25-46]
س
-
سرپرست سادات، سید ابراهیم
بازنمایی«انسان شناسی مولوی» و سلوکِ عرفانی مبتنی بر آن در برنامه «گنج حضور» [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 131-170]
-
سعادت سیرت، ناهید
کنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
-
سعادت سیرت، ناهید
کارایی و چالش های شبکه های اجتماعی موبایل محور؛ دربازسازی معنایی فضای رسانه های نوین [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 61-90]
ش
-
شریفی، رسول
بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
ع
-
عباداتی، لیلا
شبکههای اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
-
عباداتی، نرجس
ارائه الگوی حمایت از مصرف کالای ایرانی با توجه به کارکردهای رسانه ملی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 101-136]
-
عباداتی، نرجس
شبکههای اجتماعی جدید و تعاملات نسلی [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 91-120]
-
عبدالصمدی، راضیه
علت شناسی ارتکاب جرایم سایبری و سازوکارهای پیشگیری از آن [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 193-230]
ف
-
فرهنگ خاقانپور، مهگان
بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
-
فریدپور، داود
ظرفیت رسانههای نوین ارتباطی برای برون رفت از خطر جریانهای تکفیری جهان اسلام و بشریت [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 77-100]
ق
-
قنبرپور، سارا
نسبت شفافیت سیاسی و اعتماد سیاسی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 47-78]
ک
-
کسایی، لیلا
بازتاب شخصیت کودک متفکر و اجتماعی در فیلم درد و افتخار ساخته ی پدرو آلمادوار [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 145-172]
-
کیا، علی اصغر
کنشگری کاربران ایرانی رسانه های اجتماعی مجازی درزوال و برساخت ارزش های اخلاقی رسانه؛ (مطالعه شش مورد رویداد درشبکه اینستاگرام) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 101-138]
-
کیا، علی اصغر
نقش تبلیغات ماهوارهای کالاهای ایرانی در سبک زندگی ایرانیان از نگاه دانشجویان رسانه و مطالعات فرهنگی [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 105-130]
گ
-
گودرزی، محسن
شیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
م
-
مرادی، فرشته
راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-60]
-
معتمدنژاد، رویا
فضای رسانهای– دیجیتال کثرت گرا: پیش شرط برای حل بحران کووید 19 [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 13-38]
-
ملکیان، نازنین
بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
-
ملکیان، نازنین
راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-60]
-
میر، امید
بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
-
میر، صمد
بررسی علل توسعه نیافتگی فرهنگی در کشور [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 167-192]
-
میر، صمد
راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-60]
-
میزبانی، فریده
جایگاه سواد رسانه در نظام آموزش و پرورش [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 173-200]
ن
-
نقیب السادات، سیدرضا
بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریال های ترکی شبکه MBC4 (مطالعه موردی: دو سریال نور و میرنا و خلیل) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 139-166]
-
نوروزی، عباس
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای مدیریت آموزشی [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 197-214]
-
نیک ملکی، محمد
بازنمایی چرخش گفتمانی قدرت در ایران؛ تحلیل گفتمان انتقادی مراسم تنفیذ و تحلیف هفتمین رئیس جمهور منتخب ایران در شبکه های خبری بین المللی [دوره 9، شماره 34، 1399، صفحه 11-76]
و
-
ورمزیار، محمدعلی
راهبردهای ارتباطی جهت توسعه و رونق کسب و کار در پاندومی کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 36، 1399، صفحه 11-60]
ه
-
هوشیار، مهدی
شیوه پوشش اخبار تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان (تحلیل گفتمان اخبار سایت های ایران اینترنشنال و دویچه وله فارسی) [دوره 9، شماره 33، 1399، صفحه 69-100]
-
هوشیار، مهدی
ضرورت توجه رسانهها به روزنامهنگاری صلح محور [دوره 9، شماره 35، 1399، صفحه 11-24]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد